19 Mayıs 2018 Cumartesi

Avon Alışverişim - Mayıs


Merhabalar...
Bu yazım da Avon mayıs ayı alışverişimden bahsedeceğim.


Ben bu tür yazıları çok seviyorum. Henüz almadığım ürünler için deneyenler ne demiş benim için çok önemli. O yüzden böyle bir yazı yazmak istedim. Umarım yazdıklarım size yardımcı olur:)

Avon bir kozmetik devi. Neredeyse herkesin bildiği veya duyduğu bir kozmetik firması. Benim gözümde ulaşılması kolay, kendini sürekli yenileyen ve geliştiren bir marka. Lise yıllarımdan beri sık sık Avon alışveri yapmışımdır. Ürünlerini oldukça kaliteli ve ekonomik buluyorum.


Alışverişime ek üstte ki numuneler de geldi


Saç örgüsü örmeyi sevdiğim için kendime tarak aldım. Fiyatı: 5,95TL


Merak ettiğim bir koku olan Alpha çanta boyu parfüm de aldım. Baskın baharat kokusu ve kalıcı olması nedeniyle daha çok kış ayına uygun bir parfüm bu yüzden kışın kullanılmak üzere kenara ayırdım. Fiyatı: 26 TL


Katalog üzerinden denediğim ve kokusunu çok beğendiğim bir parfüm olan Viva La Vita!
Bahara ve yaza uygun bir aroması var. Çiçek kokusu daha baskın. Hafif bir esinti gibi diyebiliriz:)
(***Avon uygun fiyata kendi orijinal parfümlerini satmakta. Bu yüzden kokular baya kalıcı oluyor.)
Fiyatı: 49,95TL


İkili göz bakım kremi. Malum yaş ilerliyor. Önlem almak lazım. Henüz denemedim. Bir süre kullandıktan sonra yorumlayacağım. Fiyatı: 22,95TL


Avon Naturals Çilekli ve Beyaz çikolata aromalı vücut spreyi. Kalıcı fakat daha hafif bir koku beklerken baskın ve biraz ağır bir koku karşıma çıktı. Yinede hoşuma gitti. Fiyatı: 6TL


30 SBF güneş spreyi. Fiyatı çok uygundu bende deneme amaçlı aldım. Bu sene ki tatilimizde de kullandım. Omuzlarım çok çabuk yanıyor ve acılı oluyor. Bu sene sıkıntı yaşamadım. Tabi ki spreyi kullandıktan sonra öğle güneşinde de yatmadım :) .yani dikkatli güneşlendim ve güneş koruyucu spreyimi de kullanıp hem bronzlaştım hem de haşlanmadım. Fiyatı: 15,25TL


Avonun Argan yağı içeren şampuanı. Ben Avonun Naturals şampuanlarını çok seviyorum. Yıllardır da kullanırım. Çok kremli yapıda olmadıkları için saçlarımda kalıntı bırakmadığını düşünüyorum çünkü avon şampuanlarını kullandığım sürece hiç kepek olmadım. Bir de bu seriyi denemek istedim.
Henüz kullanmadım kullanınca yorumlayacağım. Fiyatı: 5,95TL

Kendime aldıklarım bu kadar.

*** Henüz kullanmadığım ürünleri kullandıktan sonra yorumlayacağım.


Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar