2 Kasım 2017 Perşembe

Ürün Karşılaştırmam; Makyaj temizleyiciler

Herkese merhabalar...
Artık ücretsiz doğum iznine ayrıldım ve bebişimizin gelmesini beklemeye başladık.
Şu an 38+2 haftalığım. Yani 2 hafta içinde gelmesini bekliyoruz:)

Bloğum çok yönlü konular içerdiğini fark etmişinizdir. Dikiş, dıy çalışmaları, geri dönüşümler, takı tasarımları,...

Bunlara bir yenisini daha ekliyorum; Ürün karşılaştırması.
Bunu yapma sebebim benim kullandığım bir şeyi araştıranlara fikir olması. Çünkü ben alacağım şeyde fikrim yoksa bunu kullananlardan öneri almak isterim.


Nivea makyaj temizleyici; Nedense hep aklımda Nivea'nın çok iyi bir marka olduğu kalmıştır. Hep kaliteli ve genellikle pahalı. Bu nedenle bu makyaj temizleyici suyu almıştım. Bilenler vardır muhakkak Migros bazen bu tür ürünlerde %50 indirim yapıyor ve fiyatları inanılmaz indiriyor. Bu ürünü öyle bir zamanda aldım ve çok iyi çıkacağına emindim. Çünkü Nivea' nın bir ürünü.
Kesinlikle beklentilerimi karşılamadı. Özellikle göz makyajını dağıtıp göz çevresinde siyahlık bırakıyor. Kocaman bir şişe ama bir kaç kez deneyip üründen iyice soğuduktan sonra bu ürünü çöpe attım.



Neutrogena göz makyaj temizleyici; Daha önce kullanmadığım bir üründü. Hatta Nivea'dan çok çok önce almıştım. Yağ ve su karışımı gibi. Ama çok az miktarda kullanmama rağmen harika performans çıkardığını söylemeliyim.İlk gelin makyajımı çıkarırken kullandım. Sadece göz değil bütün yüzümde kullandım. Kat kat yapılan fondöteni hatta sahte kirpikleri bile tek seferde çıkardı ki kirpik yapıştırıcısı çok nalet bir şeydir bilenler bilir. Küçük bir şişe olmasına aldanmayın azıcık kullanmanız yetiyor. Üstelik kokusuz.

Garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyu; En son aldığım ve kullanmaya devam ettiğim ürün de Garnier makyaj temizleme suyu. Bu ürünü yine Migrosun indiriminden aldım ve denedim. Nivea'nın ürününden sonra önce küçük şişe alıp beğenirsem büyük şişe alıyorum. Bu ürünün küçük boyunu çok beğendim bu nedenle son alışverişimde 2 büyük şişe alıp stokladığımı söylemeliyim. Bu ürün tek seferde makyajı ve özellikle rimeli  çıkarabiliyor. Ayrıca yağlı bir bileşim içermiyor. Yağlı temizleyicilerden hoşlanmıyorsanız beklentinizi karşılayacaktır. Kokusuz olması da başka bir artısı.


Bu seferlik bu 3 ürünü karşılaştırdım.
Umarım yorumlarım işinize yarar:)

Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar