26 Eylül 2017 Salı

Minik Gratis Alışverişim Ve Ürün Tavsiyem

Merhabalar,
Bu sefer ki yazım; sadece Gratis'te karşılaştığım ve çok beğendiğim bu duş jelleri hakkında. Duş jellerine çok seviyorum. Öyle ki bir çok alışverişimde evde açılmamış paketler olmasına rağmen duş jeli satın alıyorum. Sanırım bir çok kişinin de bu şekilde evde olsada aldığı şeyler vardır:)



Bu duş jelleri 400 ml (yani küçük) olmasına rağmen koku olarak çok etkili. Limonlusu ve çileklisi özellikle bayanlara uygunken portakal+çikolata karışımı olan kesinlikle erkeklere çok uygun. Ama ben hepsini çok beğendim. Hatta bayıldım:)
Piyasada bir çok ürün var biliyorum. Ama büyük çoğunluğu duştan çıkıncaya kadar sürüyor.
Bu duş jelleri neredeyse bir gün boyunca oldukça etkili.


Ürünlerin markası "Bee Beauty". Bu küçücük şişeler koku konusunda çok etkili olduklarından uzun süre bitmiyor. Üstelik fiyatları 6-8 TL arasında değişirken Gratis indirimlerinden birine denk geldiyseniz 3-4 TL' ye de alabilirsiniz.

Kesinlikle deneyip çok memnun kaldığım ve tekrar tekrar aldığım bir ürün.
Bu nedenle gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum:)

Bu yazının da sonuna geldim.
Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar