5 Eylül 2017 Salı

DIY: Ayakkabılık Yenileme (Öncesi - Sonrası)

Herkese merhabalar,

Evimiz biraz dar bu nedenle her şeyi ölçüp biçip aldık ve yerleştirdik. 
Aldıklarımız arasında bir tek ayakkabılık hoşuma gitmiyor nedense...
Bu nedenle ayakkabılığı yapışkanlı kayıtla yenilemeye karar verdim.
Tabi ki bütün işi eşim yaptı. Ben sadece şu şöyle olsun dedim gerisine karıştırmadı. Çokta iyi oldu. Kendisi çok titiz olduğundan benim yapabileceğimden kat ve kat daha iyisini yaptı :)


Gelelim yaptığımız yenilemeye;
Ben beyaz üzerine yaprak desenli yapışkanlı kağıt tercih ettim. 
Keşke renkleri holde ki halıma uysaydı ama çok seçenek yoktu.
İyice kapladıktan sonra kulplarını da takıp işlemi bitirdik.
 Eski haline göre daha hoş göründü gözüme.



Yeni bir ayakkabılık alana kadar bu işimizi görecektir :)

Şimdilik hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar