25 Nisan 2017 Salı

Ocak 2010 Burda' sından Seçmeler...

Merhabalar.

Burda dergisinin eski ve çok beğendiğim bir sayısı ile karşınızdayım.

Sizde nostaljik parçaları seviyorsanız bu sayı tam size göre :)


Bu parçaya bayıldım. 
Eski amerikan filmlerinden fırlamış gibi:)



Farklı bluz modelleri arayanlara seçeneklerde çok tabi. 
 Biraz uğraştırıcı bir model ama tek renk bir kumaşla çok şık duracağını düşünüyorum.




Üstte ki bluzun elbiseye dönüştürülmüş hali de çok şık.
Bu modeli kendime yazdım.












Bu aralar gömlekten elbiseler çok moda.
Bir kemerle harika kombinler ortaya çıkıyor.





Amaaaaa bu kaban çok harika bir parça.
Özellikle havanın ne sıcak ne soğuk olduğu dönemlerde ne giyeceğimi şaşırıyorum.
Bu modeli bir şalla kombinlemek çok güzel olurdu:)







Kapalı yırtmaçlı olan bu modeli de çok hoş bulduğumu söylemek istiyorum.
Yırtmaç olayı güzelde insanın eteğe hakim olması kimi zamanlar çok zor oluyor.
Bence kapalı yırtmaç çok kullanışlı olur:)




Allahım her yerden nostalji akıyor.
Bu eteğe de bayıldım.










Bu elbiseyi dikmiştim. 
Evet bunu yaptım:)
Ben bu elbiseyi hep kemerli kullanıyorum ve bence çok şık oluyor.
Tek yaptığım hata 38 beden dikmek oldu. Kalıbı biraz geniş o yüzden 36 dikseydim üstüme daha hoş otururdu diye düşünüyorum.








Ve bence çok kolay dikilebilecek bir kaban modeli daha.
Bu sayıda çok fermuar isteyen parçalar yok.
 Farklı modellerden oluşan bir sayı olduğu için özellikle öneriyorum.
Fark ettiyseniz Burda dergisi genellikle modellerini tekrar tekrar sayılarına koyuyor.

Bu modellerle henüz yeni sayılarda karşılaşmadım.

Şimdilik bu kadar.

Mutlulukla ve şen kahkahalarla kalın :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar