18 Ocak 2017 Çarşamba

Ağustos 2010 Burda' sından Seçmeler...

Merhabalar :)

Yine beğendiğim Burda sayılarından derleme yazımla karşınızdayım.
Öncelikle görsellerimi bu sayfadan aldığımı belirtmeliyim; -Burda style-

Bu arada Burda dergisi bu sayıda manto ve kaban modellerinine ağırlık vermiş.



Bu pantolonu diktim. 
Paça ve model olarak bence çok hoş bir model.
Ama benim bel boyum kısa olduğu için kendime çok yakıştırmadım.




Bu manto hakim yaka dediğimiz çok şık bir model. Bence lacivert kaşe kumaşla harika olur.




Hani mağazalarda pahalı ve şık mantolar var ya işte size kalıpları der gibi :)
Benim bu modelde kırmızı bir manto almışlığım var.



Bu sayıda ki en çok beğendiğim model bu lacivert ceket.
Lacivert bu tarz kıyafetlere çok yakışıyor. Düğmelerin altın rengi otantik düğmeler olduğunu düşünsenize :)



Bu model de üstteki ilk mantonun fakir kol hali. 
Ve bir abiyenin üzerine çok şık durabilir.




Bu etek modeli biraz farklı ama pek benim tarzım değil.



Kısa ceket sevenler için farklı bir model daha.
Bence bu modele bu renk gitmemiş.
Kırmızı, sarı veya siyah çok daha hoş durabilir.



Bence modele yakışmamış ama çok hoş bir ceket modeli :)



Teknik çizimine bakarak bu modelden elbise yapabilirdim ama yapılmışını görünce hiç hoşuma gitmedi.



İşte bu kadar ceket ve kabandan sonra çok şık bir bluz modeli.
Benim yapılacaklar listemde yer aldı bile!



Bu modelde üstte ki bluzun elbiseye uzatılmış hali.
Burda dergisi bunu çok yapıyor :)



Yine çok hoş bir yelek modeli.




İş yerinde genellikle bluz giymek zorundayız. Bu nedenle bluz modelleri çok dikkatimi çekiyor.
Bu modeli çok beğendim. 
Dökümlü bir kumaşla çok hoş duracaktır.




Açıkcası çok parçalı modellerle uğraşmayı sevmiyorum ama bu modeli deneyebilirim.
Çok hoş gözüküyor.



Bu yazınında sonuna geldik. 
Kendinize iyi bakın ve çok ama çok mutlu olun :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar