28 Aralık 2016 Çarşamba

Dıy: Kavanoz Ve Deniz Kabuklarıyla Dekoratif Süsler

Herkese merhabalar...

Bu günlerde nedense hava bana daha ılık geliyor. Ya kat kat giyindiğimden yada evde ki kombinin derecesini biraz fazla açtığımızdan :)

Bu cumartesi nöbetçi sırası bana geldiğinden çalışıyorum. Cumartesileri çalışmayı sevmiyorum. Bende cumartesi pazar ve pazartesileri çalışmak yasaklanmalı. Bu arada pazartesiyi de otomatik ekledim. :)
Neyse ki uzmanlar yine kar yağışı uyarılarında bulundu. Belki insanlar korkar ve evlerinden çıkmazlar ve ben boş bir cumartesi geçiririm. Tabi ki bu pek gerçekçi olmayan bir dilek.

Ben depremde bile ofisi terk etmeyen, kar kış yağmur çamur darbe teşebbüsü demeden akın akın gelen insanlar gördüm. O yüzden kaderimle yüzleşip durumu kabullenmek en iyisi.



Neyse yapacak bir şey yok. Daha renkli şeylerden bahsedip mutlu olalım :)

Bu gün yazdan kalma malzemelerle yaptığım dekoratif süslerimi paylaşıyorum.
Malzemeler; boş kavanozlar, çeşit çeşit deniz kabukları, bir parça ip, silikon tabancası ve iki parça kumaş.Küçük olan zeytin kavanozu, büyük olan da aslında turşu kavanozuydu. 

Cam kavanozları çöpe atamıyorum. Genellikle biriktirip anneme veririm. Annemde yazın bu kavanozlara yaptığı salçaları koyar. 


Yazın Düzce Akçakoca tarafında olan Karaburun denilen deniz kıyısından eşimle beraber bir sürü deniz kabuğu toplamıştık. Bir süredir bu deniz kabuklarını ne yapsam diye düşünüyordum zaten.

Bende doldurdum kavanozlara:)

Evimiz açık renler ve beyaz ağırlıklı olduğundan pudra rengi kumaştan diktiğim elbiseden kalan parçaları kullanarak kapakları silikon tabancası yardımıyla kapladım.
Bir parça beyaz iple de belli olmasa da fiyonk yaptım.

Ve süslerim hazır:)


Bazen düşünür düşünür bir fikir bulamam. Bazen de düşünmeme gerek kalmadan ortaya bir şeyler çıkarırım. Bu da pat diye ortaya çıkan bir uğraş oldu.

O kadar çok deniz kabuğu toplamışız ki bu kavanozlardakiler sadece yarısı.

Benden bu günlük de bu kadar.

Sizin için de bir fikir olması dileğiyle.

Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar