23 Kasım 2016 Çarşamba

Yeniden Örgü Örmek...


Herkese merhabalar...

En sevdiğim etkinliğe kış gelmesi ile beraber yine başladım.
Örgü örmek !!!

Hep insana çok iyi gelen bir uğraş olduğunu düşünürüm. Kafamızı yorduğu için olumsuz düşüncelerden uzaklaşabildiğimiz hatta zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımız zevkli bir iş de denebilir :)

Tabiki bu düşünceler bana ait :)


Ben genellikle boyunluk örüyorum.

Bunun sebebi; hem çok kullanışlı hem de kolay örülebilir olaması.
Yani yok kol oyuntusu yok boyun oyuntusunu kafaya takmamadan düm düz örebilmek.

Bu seferki seçtiğim renkler marsala ve koyu bir yeşil.


İpler kalın olduğundan 7 numa şiş aldım.
Şundan da bahsetmek istiyorum; eni geniş bir örgü olacağından rahat örebilmek adına tel misina ile birbirine bağlı şişlerden aldım.
Bu sayede bütün ağırlığı bir şişe vermeyip bileğimide çok yormamış oluyorum:)



İki farklı markanın en beğendiğim renklerini seçtim.
 İkiside (bence) aynı kalitedeydi ve memnun kaldım.



Bu boyunluklarda her zaman kullandığım örgü modelini kullandım.
Bunun sebebi; bana düz örgüden daha kolay ve gösterişli gelmesi.
Kalın iple, ince iple, eni kalın örgüde veya eni ince örgüde aynı örgü modelini sanki farklı bir desenmiş gibi görebiliyorsunuz :)









Biraz yeşil biraz da marsala rengiyle devam ediyorum...



Ben bu hallerinden bile memnunum.

Sonucu sizinle paylaşacağım :)

Şimdilik hoşçakalın...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar