10 Kasım 2016 Perşembe

Gelinliğim...

Herkese merhabalar:)

7 ay önce evlenmeme rağmen  gelinliğimle ilgili postu yeni yazabiliyorum.

Dediğim gibi artık blogumu ihmal etmeyeceğim.
Bu nedenle de yayınlarıma kaldığım yerden devam ediyorum:)


İlk görüşte aşık olduğum gelinliğim...

Aslında ikinci el gelinlik bakıyordum. 
Evlenmek o kadar masraflı ki ne eşimi ne de ailesini daha fazla masrafa sokmak istemiyordum.

Sonra anladım ki ikinci el gelinliklerin yıpranmış olması, tamiri derken başıma çok iş çıkaracak bari ekonomik bir gelinliğe bakalım dedim.

Annemle çıktık oraya buraya bakalım derken annemin hep önünden geçtiği ve hep çok beğendiği Mira gelinliğe girdik.

Kampanyalı kabarık, orta kabarık, az kabarık çeşit çeşit gelinliklere bakarken gözüm balık gelinliklere takıldı  ve vitrindekilerden birini denemek istedim.

Saolsun sahibi bizimle çok ilgilendi ve vitrindeki model yerine yeni diktirdiği ve daha vitrine koymadığı bir modeli çıkardı ve "bir dene bakalım" dedi.



Gelinliği giyer giymez işte aradığım bu dedim!!!

Annem bana balık  modelleri yakıştırmaz. Aklında bile canlandırmazdı.
Ama gelinliği üzerimde görür görmez o da çok beğendi :)

Hani gelinlik denilince kabarık prenses model, bol güpürlü, bol ışıltılı modeller gelir ya aklımıza(ki bir çok kişinin de hayalidir) benim hiç öyle bir hayalim olmadı.

Tek istediğim bana huzur ve mutluluk verebilecek bir eş. Gerisi nasıl olsa halolur dimi :) 


Bizimle ilgilenen Mira gelinliğin sahibi olan ablada çok beğendi ve vitrindekilerin aksine(dikili ve hazır) tekrar dikilecek bu modeli kampanyalı fiyata verdi:)

Hemen aldık:)


Gelinliğim tam istediğim gibi oldu:)

Seçtiğim gelin çiçekleriyle de çok uyumlu değişik bir gelin oldum:)

Gelinlikçimin tabiri ile geligi patlattım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar