1 Nisan 2015 Çarşamba

İntikam: 23. Bölüm Kıyafetleri

Merhabalar,
Bu aralar hiç bir şey ama hiç bir şey yapasım yok.
Galiba havaların bir açıp bir kapanması etkiledi beni.
Bir de ay sonu yoğunluğu :D

Gelelim İntikam dizisinin 2. sezon kıyafetlerine...

Açılışı yeni Aslı ile yapıyorum. 
Zeynep Özder

Kendisinin Aslı karakterine ayrı bir soluk getirdiğini düşünüyorum.
Çünkü, Dilşad Çelebi ne yaparsa yapsın kötü kadın olamıyordu :)
Ona masum roller yakışıyor. En azından benim düşüncem bu yönde...
















-Cemre-






-Derin-



-Yağmur-

Ne yalan söyleyeyim bu elbiseye bayıldım :)








-Hakan-



-Yağmur-








-Şahika-
*Favorim :)



Bu kadın her haliyle güzel...

Şimdilik bu kadar.
Ben iş yoğunluğuma geri döneyim :(((

Ama hep yüzünüz gülsün
Hoşcakalın

:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar