5 Kasım 2014 Çarşamba

İşyeri Gömleği Dikiyorum Part:1

Merhabalar....

Dikişe devam:)))
Bu hafta  iş yerinde giyebileceğim gömleğim kalmadığı için ve şu aralar da mağazalarda da gömlek kıtlığı olduğundan dedim ki "çıkarayım bir kalıp dikeyim 4-5 tane gömlek ne olacak ki..."
Demesi kolay tabi...

2012 Burda ekim sayısından bu modeli beğendim.
 Kalıp tam kot gömleklik ve bol parçalı.
Omuzunu orasını burasını farklı kumaşla dikerim bol bol model oluştururum diye düşündüm.


Modelin açıklaması.





Kalıbı çıkarıp pay vermek 3-4 saatimi aldı.


Aslında 2 kalemi bantlayıp denedim ama beceremedim. Bende her zaman kullandığım mezura ile pay vermeyi uyguladım.
Nasıl olsa gömlek kalıbını çok kullanırım adım adım yapıyım dedim.


Ayyyyyy gömlek dikmek ne kadar zormuş!!!!

Bu zamana kadar gömleklere verdiğim para birden gözüme az göründü.
Çok yordu beni.
Manşeti, yakayı ve ilik açılacak kısımları telaladım, kıvırdım, ütüledim. Bi makineye oturdum bi ütü masasına geçtim.


Kumaş beyaz olunca fotoğraflarda pek gözükmedi ama omuz ve kol dikişlerini 1 mm daha geçtim şık gözüksün ve çabuk sökülmesin diye. Dikişimden de o derece eminim yani :P



Pazar günü dersin son saatinde geldiğim nokta bu.
Yakasının ve manşetleri bu cumartesi bitiririm diye umuyorum :)
Bi umut işte ne yaparsınız:D


Dergi kapağını da ekledim.
Modeli beğenirseniz hangi kitap olduğunu bulabilin diye.
Sizde gömlek dikip "vayyy ben ne yaptım, nereden çıkardım gömleği, dik pantolon eteği gömlekte neymiş,.." diyin diye  :P


Bu kadar uğraştıktan sonra nasıl giyerim bilmem ama bu modelden kesinlikle kot gömlek dikicem:)
Şimdilik bu kadar....
:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar