18 Kasım 2014 Salı

İş Yeri Gömleği Dikiyorum Part:2

Evetttt gelelim gömleğimin finaline :D

Hatırlarsanız 2 hafta önce gömlek dikmeye başlamıştım.

Aslında bir hafta sonra bitirdim. Ama yazısını ancak bu gün yazabiliyorum :))





El emeği göz nuru gömleğimi bitirdim.
kot gömlek modelinden çıkardığım için normal gömleklere göre biraz bol  oldu gibi gibi :)


Ama ben sonuçtan memnunum :)))
Bazı yerlerine şık dursun diye 1 mm den tekrar dikiş geçtim.


Aslında benim gözümü en çok korkutan ilik açmaktı.
Önce" birine açtırırım" dedim.
sonra "ben bide acemi terzi olucam bir ilik için terziye mi gidilir ayıp" dedim :D


Hocamın yardımıyla ilk iliğimi açtım.
Sonra kim tutar beni hepsini açtım :)))


Tabi ki yanlış yere ilik açarak (sağ tarafa açacağıma sola açmışım)
kendime bir nazar boncuğu daha ekledim :P


Arka kısmına bayıldım :)


Kol yırtmacım ve iliğimde idare eder.

Bu modelden bir tanede kolsuz gömlek dikiceğim. Hem kalan kumaşımı değerlendirmiş olurum hemde elim alışır diye düşünüyorum :))

Şimdilik bu kadar...

:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar