9 Temmuz 2014 Çarşamba

İntikam: 4. Bölüm

Son sürat İntikam dizisine devam(malzeme bol:D)

Açılışı tabi ki Şahika ile yapıyorum:)))

Arzu Gamze Kılınç (Şahika)



 Bu modelin aynısı bir burda dergisinde siyah olarak var :D




Bu elbise çok detaylı hoş durmamış bence.



Bu asimetrik paçalı palto da favorim oldu.





Bu elbise eminim ünlü bir tasarımcıya aittir. Ama ben beğenmedim :(







Şiir gibi bir elbise değil mi?
Bana acayip ilham oldu, bayıldım!





Seda Demir (Seden)





Seden bu bölümde fazla gözükmedi. 
Ama onun saçları ve kötü kötü bakışları yeter zaten :D



Ezgi Eyüboğlu( Cemre)


Bu Anka kuşlu elbisenin desenine ve renklerine bayıldım!


Kızımızın payetten oluşan elbisesi.





Dilşad Çelebi (Aslı)


Bu elbisenin rengi harika!!! 
Bir önceki bölümde Şahika'nın giydiği bordo elbisenin sırt dekoltesi ile bu elbisenin sırt dekoltesi bilinenin aksine oval. Hoşuma gitti güzel fikir.




İşte bu!!!
Bu kıza en sonunda acayip yakışan bir kıyafet giydirdiler.
Bu beyaz elbise favorilerim arasına girdi :))





Beren Saat (Yağmur)


Çok rahat bir hırka aslında.
Altta ki resme bakarsanız desen iki yakayı bir arada tutuyor.




Bu kıza sade makyaj hakketten yakışıyor. Ayrıca çok zayıf değil mi! 


Kabul etmek lazım fuşya da çok yakışmış.





Ben bu içi polarlı yeleği de çok beğendim.
Kısın hayatta üşütmez. Rengi ve duruşu da çok hoş:)



Benim en beğendiğim parçalardan biri bu elbise. Ama diziyi izlerken Beren bi türlü yürüyemedi bu kıyafetin içinde. Demek ki neymiş; her güzelliğin bir sıkıntısı var :D



ve SON...
Bu bölüm yine Şahika ve Yağmur arasında geçti.
Beni şaşırtan Adem'in Şahika'ya aşık çıkması. Vay be!!!
Anlamamıştım iyi sürpriz oldu :D
5. bölüm kıyafetlerinde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar