21 Haziran 2014 Cumartesi

Kat Kat Yeşil Etek!!!

Yoğun bir haftanın ardından merhaba:)
Hayatıma çeki düzen vermeye devam ediyorum. Her şey yolunda gidiyor :)))
Size annemin kumaşlarından babaanneme diktirdiğim kat kat etekten bahsedeceğim...
Bu eteği liseyi bitirdiğimde yalvar yakar diktirmiştim:)
Kabaca hesaplarsak 9 yıl önce!!!


Babaannem beni kırmayıp dikmişti bu eteği. 
Zaten ondan sonra başka da bişi dikmedi:(
O zamanlar(gençliğimde) punk- rock dinliyordum :)
İsyankar tarzı etek(renginden kaynaklanıyor) ve kıyafetlerim vardı.
Bide bunun üzerine kırmızı penye oldu mu sana Athena- Gökhan :D
İyi ki dikmiş hala kullanıyorum. Modeli harika oldu:)



Görüldüğü gibi 3 kat. isteyen istediği kalınlıkta ve uzunlukta yapabilir.
Yapımı çok kolay;
Öncelikle belimin ölçüsünde bir karış eninde ilk katı kesti.
Sonra ilk kestiği kumaştan 20 cm daha geniş bir kumaş kesti.
En son katı da ondan 30 cm daha geniş keserek bitirdi.


Ardından son iki kestiği kumaşa geniş teğetler geçerek büzdük. (Benim ilk kumaşla imtihanım)


Katları dikti ve çok kolay çok hoş bir model çıkardı.


Herkese mutlu hafta sonları
:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar