27 Mayıs 2014 Salı

Kardeş Blogum " http://hobylst.blogspot.com.tr/ " (İlknur)

     Merhabalar....
     Nebihan Akça'nın kardeş blogu etkinliğinde sevgili İlknur'la eşleştim:)
Bu etkinlik de hem kardeş blogumuzu tanıyıp hemde tanıtarak kaynaşacağız . Eminim çok güzel şeyler ortaya çıkacak:))  (devam eden etkinlik için buraya lütfen)

Şimdi sevgili İlknur' u ve blogunu tanıyalım,



"

      Merhabalar! .... Evliyim, matematik öğretmeni  ve iki çocuk annesiyim,  hayatım boyunca asla durağan olamadım, hep bir şeylerle uğraşan asla boş durmayı  sevmeyen , adeta koşuşturmacalı bir hayatı seven bir yapım var.” Nasıl yetiştiriyorsun onca şeyi?” sorusunu sıklıkla duyuyorum.  Ama bu soruya yanıtım aslında çok basit, haber dışında televizyon izlemiyorum ve hiç boş durmuyorum desem yalan olmaz.
      Dikişle tanışmam aslında küçüklüğümde başladı evimizde annemin kullandığı bir dikiş makinemiz vardı ve ufak tefek dikişler için kullanıyordu, ben de düz dikişi o zamandan öğrendim, tabi okumak bizim aile için önceliği en baş sırada olmasından dolayı ve sevgili annemin kısıtlama getirmesinden, dikiş makinesi ile aramızdaki bağımız o zamanlar kopmuştu.  Kendi evim olunca bir de kendi dikiş makinem oldu ve ben ufak ufak dikişe başladım. Burda dergileri ve bu konuya olan merakım, kalıp ile dikiş dikmeyi ilerletmemi sağladı.   Ancak çalıştığım için bu konu ile ilgili hiçbir kursa gidemediğimden ve fermuar takamadığım  J için bir türlü istediğim sonucu elde edemiyordum ve dikişi bıraktım. Bıraktım ama boş durur muyum? Tabi ki boş durmam takı tasarımı kurdele nakışı  kumaş boyama gibi bir çok hobi ile ayrıca uğraştım.
       Sonra bir gün dikişle ilgili internette araştırma yaparken ben kendimi   blok  aleminin içinde buluverdim.  Hiç ilgisi olmayan mesleklere sahip olduğu  ve pek de zamanı olmadığı halde birçok insanın dikişle uğraştığını ve  bunu severek  yaptıklarını, oldukça da güzel sonuçlar çıktığını görünce, “neden ben de yapmamayım?”  dedim. Tabi potansiyel var J .  Ha unutmadan bir de fermuar takmayı da internetten öğrenince artık benim için her şey tamamdı. J
 Bir gün diktiğim elbise ile okula gittiğimde  “bunu ben diktim “  dediğimde arkadaşlarım inanamadılar aynı zamanda çok da beğendiler tabi.  (Gerçi hala onları şaşırtmaya devam ediyorum . J)  Bu çok zevkli bir şey,  güzel şeyler hayal edip bunu gerçekleştirmek gibi, artık dikiyor ve giyiyorum, okuldan bir arkadaşım dikiş makinesi almayı düşünüyor, bana  ilham olan kişiler gibi ben de birilerine ilham oluyorum. Daha da olabilmeyi istiyorum.



       İnsanlara  yardımcı olabilmek çok güzel bir duygu.  İşte en çok da bu yüzden blogumu açma kararı aldım ve küçüklüğümden beri hobi aşağı biri olduğum için olsa gerek blogumun adını hobbylst koydum.  J 
     http://hobylst.blogspot.com.tr/  İşte benim blok hikayem böyle arkadaşlar, Sevgili Nebihan Akça ‘nın bana verdiği destek de en önemlisi herhâlde, birkaç ay önce  ceket  gibi asla dikemeyeceğimi düşündüğüm  şeylere yeltenmem  kesinlikle  Nebihan’ ımın sayesinde olmuştur. Ayrıca sevgili arkadaşım Gümüş İğne Sibel “e de bana kattıklarından dolayı minnettarım.  Nebihan ve Sibel ‘e çok teşekkür ediyor, ayrıca bana ilham olan bütün blok arkadaşlarıma da teşekkürü borç biliyor ve başkalarına  ilham olmak dileğiyle herkese kucak dolusu  sevgiler yolluyorum. 

"


Bu etkinliklerin devamı dileğiyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar