22 Mayıs 2014 Perşembe

İntikam:2. Bölüm

Konudan çok kıyafetlerin ağır bastığı bu diziyi izlemek eğlenceli:)
ama kıyafetleri kaydedeceğim diye 90 dk' lık diziyi 120 dk. ancak ben bitiririm :))
İşte 2. bölümden benim seçtiklerim...
Not:Görünü kalitesi için kusuruma bakmayın HD kaydediyorum ama ancak bu kadar oluyor:(

Arzu Gamze Kılınç!!!
Düz elbiselerle gönlüme fethetti:)






Ezgi Eyüboğlu
Altta ki şapkaya bayıldım!


Zımba detaylı kıyafetleri çoook beğeniyorum:)Kolay kolay modasının geçeceğini sanmıyorum.


Didem Uzel


 Ve Beren Saat...




Ceketin arkadaki detayını tam alamasam da çok beğendiğimi söyleyebilirim. Ama ben bu takımı eteği ayrı ceketi ayrı kombinleyerek kullanırdım.




Bu bluza tek kelimeyle bayıldım. Etekte şahane :)







The end...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar