31 Mayıs 2014 Cumartesi

İntikam: 3. Bölüm

Herkese günaydın....

İntikam dizisinin kıyafetlerini derlemeye devam.
Hem diziyi izliyorum hem de durdurup durdurup kıyafetleri çekmeye çalışıyorum:)
Görüntü kalitesi için kusuruma bakmayın sonradan 720p' yi keşfedeceğim:)
Tabi ki başlangıcı favori oyuncumla yapıyorum.


Arzu Gamze Kılınç (Şahika)



Mor ayakkabılara dikkatinizi çekerim!


Aslında bu elbise oldukça düz bir model ama kollarda ki boncuk işleme elbiseye albeni katmış.




İster etek üstüne ister pantolon üstüne peplumlar her zaman benim gözdem olacak(henüz dikmemiş olsam da)




Bu bordo elbiseyi çok beğendim. Bu sırt dekoltesini bir kaç elbisede daha gördüm(sanırım aynı tasarımcının elinden çıkmışlar). İlerleyen bölümlerde ekleyeceğim.




Erkek dediğin örgü hırka giyer. Giydiğini de yakıştırır.
Şunu söylemeden geçemeyeceğim intikam dizisinin en şık erkeği Engin Hepileri.


Ve gelelim yeni gözde oyuncuma;
Seda Demir!!!
Namı diğer dizinin kötü kızı Seden :))



Ben bu kızı çok sevdim:D
Sesi güzel, kendisi güzel, mimikleri güzel, saçı güzel :) dizinin çok bilmiş kötü kızı :)))


Ezgi Eyüboğlu( Cemre)
Dizinin en masum en çıtı pıtı kızı.



Dilşad Çelebi (Aslı)
Sonradan değişik ruh hallerinde taraf değiştiren yarı kötü daha çok aşağılık kompleksli kızımız.
Kendisini diğer dizilerde de severek izlerim. Ama çok ön plana almamışlar üzüldüm:(




Beren Saat (Yağmur)
Dizinin intikam meleği.






Bu kaban model olarak kolay gözüküyor. Rengi sayesinde albenisi çok. 



Örgü kazaklara bayılıyorum:)



Bu bölüm Beren Saat fazla kıyafet değiştirmedi.

Şimdilik bu kadar.
Görüşmek üzere...

The End...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar