12 Mayıs 2014 Pazartesi

İntikam: 1. Bölüm

Dizi bitti ben anca izlemeye başladım. 
Bu diziye başlama sebebim kıyafetler tabi ki :) Her bölüm defile gibi. Ayrıca konuda idare eder.
 Ama en çok Şahika için izliyorum. Müthiş bir karakter ve Arzu Gamze Kılınç çok iddialı bir oyuncu...
Tamam Beren Saat'de çok hoş giyiniyor ama Şahika sahneye çıkınca ben yanındakileri görmüyorum.
Bunlar benim yorumlarım:)

Gelelim 1. Bölüm kıyafetlerine... 
Bir yandan izlemek bir yandan fotoğraf almak çok zor bunu belirteyim(Kopyalamazsanız sevinirim. Zaten görüntü kalitesi de düşük :S ).


Başlangıcı Dilşad Çelebi ile yapıyorum...




Ezgi Eyüboğlu




Ve dizinin en karizma bayanı Arzu Gamze Kılınç!!!

Gözlerimi alamadım acaba nasıl yapabilirim dediğim güpür detaylı düz dar elbise...







Bu beyaz elbise gibi düz elbiselere hastayım. Harikalar:)



Beren Saati herkes biliyor...







Altta ki lacivert elbiseyi çok beğendim.
 Burda dergisinde bir benzeri vardı. Yapmayı düşünüyorum:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar