20 Mayıs 2014 Salı

...

Blogumda siyasi ve üzücü olayları yada gündemi yazma taraftarı değilim. Zaten blog açarken de kendime bunu bir kriter olarak belirledim. Ama Soma'da yaşananlar çok etkiledi beni... Bir sabah uyandım işe gitmeden kendime poğaça aldım. Parasını öderken gözüm televizyona takıldı. İlk gördüğüm rakam 201!!!İnanılmaz bir olay!!!  Bu nasıl olabilir? Bu kadar insan bir anda. Üstelik sayı artabilir... Şu an açıklanan resmi rakam 301...  Gezi olaylarında ve sonrasında da çok etkilendim ama bu durum çok daha farklı. İnsanlar ekmek parası için öldüler. İhmalkarlık elbette vardır. Ülkem ve ülkemin insanları yasta.
 Bu olay bana 17 haziran Yalova depremini hatırlattı.
Empati kurmak kolay yaşamak çok acı olmalı. Allah bütün vefat edenlere rahmet kalanlara da sabır versin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar