19 Ocak 2014 Pazar

DIY: Ayakkabı Yenileme


Yeni bir DIY projesi ile karşınızdayım.
Çok beğendiğim bir topuklu ayakkabım var. İş yerinde ki sandalye yüzünden topuk kısımları aşındı ve giyemez hale geldim. Atmaya da kıyamadığımdan uzun zamandır ayakkabı dolabımda bekliyordu. En sonunda madem atmaya kıyamıyorum o zaman bir yenilme yapmalıyım dedim veeeeee DIY projemi başlattım.


Öncelikle aşınan kısımları ayakkabımın rengi olan siyah oje ile boyadım.
Sonra bir kağıdı katlayıp kalp şeklinde kestim. 
Nasıl mı? İşte böyle;



Küçüklüğümden beri kağıt kesmeyi çok severim. Kalp kesmeyi de o zamanlar öğrenmiştim:)
Sonra siyah oje ile boyadığım kısmı kamufle etmek için büyük kalbi üzerine koydum


Sonra da magenta rengi ojemle boyadım.


Bu şekilde kafama göre bir model oluşturdum.


Veeeeee Sonuç :)


Ayrıca başta kestiğim küçük kalbi de topuklarda kullandım:))


















2 yorum:

  1. Kıskanç ve beceriksiz bayanlar yorum yapmamis😀eser ortada marifet ortada devam arkadaşım süpersin..💙💙💙

    YanıtlaSil

Yorumlar