5 Aralık 2013 Perşembe

Aralık 2013 Burda' sından Seçmeler...

Veeee Burda dergisi Aralık ayı sayısıyla karşımızda!
Bu sayıyı çok beğendiğimi söyleyebilirim.
Özel davetler yada Partilerde:) giyilebilecek sade modellerin olması dikiş açısından da avatajlı.

Aralık Sayısında benim beğendiğim modeller....



Üstte ki model çok kullanışlı. Özellikle eteklerin üzerine kombinlenebilir.


Bu elbiseyi çok sevdim. Üzerine hırka giyip entel bir kombin oluşturulabilir.


Üstte ki ve altta ki elbise modeli aynı ikisi de çok şık. Çok çok çok beğendim:)))




Yine şık bir bluz...


Ve özellikle son yılların en beğenilen etek modeli. Modacıların vazgeçilmezi. 


Yine üstteki ve altta ki aynı modelden yapılmış kimono tarzı ceket-bluzlar. Kumaş birinde bluz diğerinde de ceket olarak çok hoş durmuş.




Kumaşın rengini çok sevdim ama model için hala ne düşündüğümü bilemiyorum. Kararsızım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar