27 Aralık 2012 Perşembe

Gri-Mor Boyunluk


Öncelikle mor atkım örgü modelinde iki renk istediğimiz kalınlıkta ve uzunlukta düz olarak örüyoruz. Ben öncelikle mor ile başladım. 


Moru ördüğüm kadar da ipi değiştirip gri ördüm...


İstediğiniz renkleri ekleyebilirsiniz önemli olan 3'ün katları kadar ilmik olması...


Sonra iki ucu aşağıda ki gibi üst üste getirip diktim.(içeride kalacak kısım)


Son durum aşağıda ki gibi:)





İşte boyunluğum...


Çok rahat ve sıcacık:)


Bu da takmış halim :)




13 yorum:

  1. çok beğendim ipin türünü ve şişin numarasını bile kaç ilmek yaptgnzı yazar msnz?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 numara şişle ördüm ama 7 numara ve kalın iple de çok hoş duruyor onu da daha sonra eklerim. İp türü için emin değilim bence yumuşak her han gibi bir ip seçebilirsin. 60 ilmekle ördüm. Kolay gelsin:)

      Sil
  2. Çok zevklisin,ellerine sağlık,harika olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim:))

      Sil
  3. örgü şeklinizi çıkartamadım düz demişsiniz ama düz örgü değil boşluklar var sanırım anlatır mısınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://secbegenyap.blogspot.com/2012/12/mor-atkm.html burda daha detaylı bulabilirsiniz

      Sil
  4. örgü modelini selanik değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır selanik değil. Berna Laçin'in programında karşılaştığım bir model

      Sil
  5. Çok beğendim, ipin kalınlığı ve ördüğünüz uzunluk ne kadar acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de boynunuza iki kere dolayıp mı kullanıyorsunuz? :)

      Sil
    2. boynuma 2 kez doluyorum açıkcası göz kararı boyunu uzattım:) 5 numaralı şişle orta kalınlıkta iple ördüm. Daha öncesinde çok kalın iple ve 10 numara şişle de örmüştüm oda oldukça şık duruyor.

      Sil
  6. örgününün modelili açıklarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://magbelblog.blogspot.com/2012/12/mor-atkm.html burda açıklıyor tülay hanım

      Sil

Yorumlar